Sarah says WEIRDO

Hon ljuger dessutom. Påstår att det finns kakor. Hur som helst, om vi kan bortse från min uppenbara desperation efter en rubrik med tillhörande förklaring. Jag har lämnat in min näst sista uppgift i Digitalt skapande och borde börja på nästa, men då behöver jag saker hemifrån. Även platsen för att filma så det är ingen idé, antar jag. Istället sitter jag och övar på hiragana och katakana inför provet i japanska som jag har imorgon. Hittade den här sidan och den är rätt bra. Upprepar sig i oändlighet! iLike. För övrigt kan jag inte fylla på mobilen förrän på tisdag, det är då jag ska hämta ut pengar som jag ska få tillbaka från Högskoleprovet.


Hannah says MEEEROOOOW! Walruskitten?!
OH SNAP D: Curse you Ylva!

Comments
Postat av: Sara

Äsch provet kommer gå bra, det borde inte vara så svårt och du är duktig^^

2009-05-18 @ 10:15:07
URL: http://jibun.blogg.se/
Postat av: Sarah

... Hm. Nåväl, jag stavas med H i alla fall.



Anyways, våra internskämt blir bara konstigare.



Jag vaknade förresten och hade migrän imorse, vilket är anledningen till att jag inte pallrade mig till skolan. u_u

2009-05-19 @ 18:35:06
URL: http://caustette.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0