i've got my moments

Det var en fin kväll. Laakso och några mysiga personer är en enkel formel för välbefinnande. Vi åkte buss över Västerbron och hur passande var inte det? Efter att vi gått vilse så kom vi till sist rätt. Strand ligger fint beläget vid vattnet. Efteråt försökte jag komma i tid till det sista tåget 01:35, istället hann jag med 01:05 tåget. Visade sig att det var det sista, inte 35 som jag hade trott. Det var ju tur att tiden stått på min sida.. inte så kul att få åka nattbussen annars. Sen vet jag inte vad som hände, men på något vis så fastnade jag med foten i det översta trappsteget i rulltrappan så jag föll. Tog i med högerhand och skrapade upp båda knäna. Oj voj voj…. Men lever gör jag och det är huvudsaken.

Imorgon ska jag rätta klart min akademiska uppsats och lägga upp en plan inför provet i japanska. Dricka mer pepsi kanske.

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0