Vadå festival

Åh dessa festivaler. Alla dessa artister. Denna musik! Inte min grej, men ändå.

Arvikafestivalen har detta att erbjuda mig denna sommar: Bob hund, Detektivbyrån och Thåström. Även det faktum att två av mina klasskamrater tänker bila ner, så jag betalar inte för tågresan utan endast för bensinen + festivalen. Jag vet inte om det är värt att arbeta på Arvika igen. Det var roligt förra sommaren eftersom det egentligen var en spontan grej. Har hört att många bekanta från en viss krets ska dit. Oh?

Hultsfredfestivalen har detta att erbjuda mig denna sommar: Franz Ferdinand, Hello Saferide, The Killers, Markus Krunegård, Mando Diao, Thåström och Lars Winnerbäck. Men jag går inte på Hultsfred av principskäl. Ingen vill dit, massa pengar och ingen riktigt uppfattning om läget. Punkt.

Where the Action is har detta att erbjuda mig denna sommar:
Markus Krunegård, Pixies och Neil Young. Ah, den det lutar sig mot att faktiskt äga rum. Det är i Stockholm = nära hem och SL-kort känns rätt värt. Kan säkert få med mig någon, annars gör det inte så mycket att gå själv, egentligen.

Sådärja, nu har jag ältat igenom mig det. Ni också säkert, tack för er tid och visat intresse.


Comments
Postat av: Hanna

Hultfred har oförskämt bra lineup för att vara just Hultsfred. Om du ändå får för dig att vilja vara funkis så kan du säkert också vara med i Chillen. ^^

2009-03-28 @ 11:51:28
Postat av: Emma

WtAI seems like the best choice in my opinion ^^ Close to home and Pixies.

2009-03-30 @ 22:18:42
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0