SKISS af Darkened Echo

Egentligen så är jag redo för sängen. Inte för att jag är så mycket trött utan för att jag tycker om att krypa ner under täcket med mina gråa sockor från Estland och riktigt gosa ner mig. Att jag dessutom vaknar något så när utvilad är bara ett plus i kanten. Fick gjort lite skolarbeten idag som brådskade. Skolan är för övrigt ansträngande, men allt börjar gå på automatik. Idiotiskt att det händer först nu när jag snart går ut. Ni har hört mig gnälla om samma saker flera månader nu. Det där med att gnälla leder ingenstans utan det känns bara bra att göra. Det blir alltså mycket snack men lite verkstad. Måste visa hur awesome jag faktiskt är.

Det där med livet är faktiskt rätt rörigt. Som min blogg; den har ingen som helst struktur. Det är tomma löften, skitsnack och mycket färgavsaknad. Kategorierna är helt fel. Inte konstigt att jag sover bort dyrbar nattlig datortid.

Ni som faktiskt sitter där och gör en header till mig; deadline söndag 15 mars 23:59. Sen korar jag en vinnare!


Comments
Postat av: joho

pepp pepp pepp

2009-03-13 @ 01:42:22

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0