Sarah says boobs.

Har äntligen tagit mig tid att klippa håret, nu ska jag se till att blondera den (blir nog sista gången) och fixa med färgen helt enkelt. Fått mycket positiva reaktioner på den nya frisyren och det gör mig glad! Här undviker jag smidigt att skriva en glad gubbe dvs. en smiley.

Så det första som händer på min lektion i litteratur och litteraturvetenskap är att vi ska svara på 5 frågor om Kafkas bok Processen, som det var meningen att vi skulle ha läst till idag. Jag hade tagit mig igenom 3 kapitlen eftersom det inte fanns någon större lust till hans evinnerliga monologer. Fast den är väll okej? Ska läsa klart och se vad jag tycker då. Boksamtal nästa vecka. Jag blev förresten färdig med skrivuppgiften någon minut innan vi slutade, eftersom den skulle lämnas in idag. Aldrig har jag väll skrivit så mycket på en lektion i år. Var som en adrenalinkick och det känns lustigt att säga så om att skriva skolarbeten...

Har ni orkat läsa såhär långt? Fantastiskt. Vinnaren av header-tävlingen blev förresten Ylva. Grattis! Vad vill du ha för kakor/kaka? Snart kommer den upp och med den nya designen antar jag. Ska bara orka.

Jag kom inte på en titel för jag orkade inte leta fram länken Tomb gav mig, så jag frågade Sarah och då svarade hon det där? Skyll dig själv.

Comments
Postat av: joho

haha :)

2009-03-24 @ 13:14:50
Postat av: Jon Åslund

Där är hon igen. Mysterious Ylva!



Hannah, jag tycker du ska kolla på den här videon. :)



http://ping.fm/svw8I

2009-03-26 @ 01:47:01
URL: http://jon.aslund.org

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0