Hello Saferide (why hello hello)

Konserten var inte som jag hade tänkt mig. Den var bätte; den var lysande! Förbandsmannen, som jag inte minns namnet på, hade en näst intill obetydlig roll. Jag gillade hans första låt men sen var det inte lika roligt att lyssna längre. Precis efter Hello Saferides första låt och färgstarka entré hamnar tre parfymstinkande kvinnor framför oss (mig, Disa och Hanna alltså). Störande. Ett par stod och flåsade i min nacke. Störande. Ett annat par bredvid mig stod hela tiden och hånglade alternativt snackade på finska/ryska/???. Störande.

Dock så kunde dessa saker få vara störande eftersom Annika och hela bandet helt enkelt raderade bort min irritation totalt. Då vet ni hur bra Hello Saferide var. Jag kom säkert på flera saker att skriva för att sammanfatta kvällen, men jag tror jag lämnar det såhär. (De spelade The Quiz ;___;<3)Det var helt enkelt en väldigt lyckad kväll minus garderobshanteringen.

Träffade på mina två barndomsvänner på bussen hem sen. Så nu ska jag på deras skiva. Rackarns.


Comments
Postat av: Lendai

vad har uppcon och hello saferide gemensamt???

2009-03-14 @ 14:06:20

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0