WTAI 2

Ett oändligt regn har hållit i sig hela dagen. Det har inte ens slutat, utan bara regnat lite mindre eller lite mer då och då. Jag löste mitt problem med att hinna se Krunegård och dessutom hinna fixa en bra plats till Joshua; Krunegård hördes asbra från Joshuas scen. Ingen skada skedd! Att Joshua Radin dessutom var helt fantastisk gjorde det bara att jag glömde regnet och mina värkade öron.

Andra band fick jag också se. Satt på en slags ställning under tak och kollade slött på Tiger Lou, med Samantha bredvid. Hon och Daniel försvann sen iväg med Katt och jag försökte leta reda på Hanna och Disa. Såg andra random saker jag inte orkar minnas namnen på.

Hur kan den vegetariska korven vara billigare än de riktiga? Jag har aldrig varit med om att veggomaten är billigare än det med kött. Skumt. Så snål och fattig som jag är... ja. Fick åtminstone lyxa till det senare med en belgisk våfflaaaaah.

Hello Saferide, ringde mor så hon fick höra en låt med Duffy och sen drog jag hem med bussen från Danderyds sjukhus. Jag orkade inte vara kvar i regnet. Kan lika gärna få sova någon timme extra, eftersom jag ska göra mitt sista jobbpass på festivalen imorgon. Usch. Det ska tydligen bli värre regn.

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0