studentmottagning

Den var jättelyckad, jag hade det trevligt fastän jag helst ville gå och lägga mig, och det kändes helt enkelt bra. Tänkte visa sakerna jag fick. Tack alla. Nu kan jag klara mig på egen hand ehe. Av outgrundliga andledningar så fotade jag inte några andra saker, som till exempel ett spel (The Longest Journey: Dreamfall), en påse chips och en hel del kort. Så ni vet det.


Jag fick mycket blommor.


De sedvanliga sakerna som blev hängda runt halsen; tre nallar, en tiger, en orm, en visselpipa och två flaskor ni-ser-vad.


Jag tackade för en skål men de sa att det var en vas hrm. Glasburken däremot verkar gå att använda till lite allt möjligt.


Jag är räddad! En handbok! Dessutom en om nom chokladkaka levererad av Petra a la ninja. Lurigt.


Smycken och lite skojiga smyckesförvaringar.


Kökshanddukar med trevliga recept på och ett påslakanset. Kan vara bra att ha.


Otroligt söta koppar :3


Ett illrosa tårtfat i glas och med en tillhörande tårtspade formad som en sko. Tydligen.


Bilden talar för sig själv. :D:D:D

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0