cakelure

Det otänkbara hände idag när jag var ute hos Lisa i Skärgårdsstad. Jag misslyckades med en kaka! Med misslyckande syftar jag på själva utformningen av den, smaken var det inget fel på tvärtom. Den smakade fantastiskt. Jag har inga bilder eftersom jag inte ville ta med mig kameran i ösregnet. Bra det. Vill inte visa mitt misslyckande. Kokosrulle med hallon säger receptet men det var en rulltårta med kokos och en fyllning av vispgrädde, lemon curd, vanilj och hallon. Jättegott! Jag ska baka om den och då kan ni få recept och bild.

>> Failure refers to the state or condition of not meeting a desirable or intended objective, and may be viewed as the opposite of success. wikipedia.org

Comments
Postat av: Alva

wait what? den grund på vilken jag byggt mitt liv raseras! :,(

2009-07-12 @ 08:20:54
Postat av: Hannah

;_____;

2009-07-12 @ 12:08:11
URL: http://inkthos.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, men då kanske jag kan trösta dig lite? Det är inte säkert att det var på grund av din plåtplacering som den blev ojämn. Det verkar som om själva plåten är något snedvriden. Upptäckte det idag

2009-07-17 @ 16:57:31
URL: http://creatrix.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0