Grrl's just want to have fun

Så var det dags för mig att försöka få till ett inlägg. Jag vaknade av mitt alarm vid 10 där och gjorde mig fin och redo för dagen på tjugo minuter. Vad har jag lärt mig av det? Att om min syster alltid började senare än mig på dagarna så skulle jag lätt få sova mer och bli redo för skolan på en halvtimme. Skrev ut några saker för Cares räkning, åt en skål Frosties. Mjölken absorberar allt socker då det smakar bara majs. Fifan. Min pappa skjutsade ner mig till tåget och jag påminde om min namnsdag. Som jag visste var idag för att Andreas smsat och gratulerat :D Jag kom inte ihåg det själv ens. Lovet har gjort mig immun mot datum. Och tid tydligen. Väl inne i Stockholm gick jag på ”billiga” inredningsbutiker. De hade inte mitt bäddset i färgen jag ville ha på Mique så jag funderade på en necessär istället men de var nästan lika dyra wth?! Beställde bäddestet på Internet när jag kom hem istället. Sprang fort till Myrorna och spanade efter en bra burk. Bör jag vara optimistisk eller pessimistisk gällande kvitton? Hur stor ska burken vara? Jag hittade hur som helst ingen bra vare sig i storlek eller vare sig pris. Tänker inte lägga ut pengar på en bra dyr burk som kommer att bli klottrad eller fult dekorerad. När jag kom hem fixade mamma fram en burk som jag säkert kan måla om med en orange färg :D frågan är ifall den är stor nog? Ska diskutera med personer som har koll. Seriösa affärer det här med THE BURK.





Hängde på Centralen i väntan på Alice. Vi satt några timmar på Waynes och planerade Caresaker. Ett schema är färdigt \o/ Personligen tycker jag att det är löst, allt är relativt och självklart kommer saker inte gå som vi vill blah blah. Blir väll ändringar på tid och plats menar jag. Awesome. Uppcon är awesome. Pepp pepp. Känn pepp?

Efter planering konsulterade jag Alice beträffande hår. Jag har funderat på att sluta blondera rötterna och istället färga mitt blonda mer naturligt blond. Förstår ni vad jag menar? Det ska inte vara så platina men mer åt ljusbrunt. Tror jag. Hade en tanke om att färga min naturliga hårfärg men det känns meh. Jag gillar att vara blondin. So much more fun? Ehe :’D Jag köpte inte hårfärg och är inte ett milligram klockare. Hjälp mig.

Sf-bok nästa ajaj. Alice var den enda av oss som lyckades anti-konsumera. Jag gick därifrån med en köpt manga (Kitchen Princess 4 <3) Skiiiiiiit också. Så kan det gå. Men manga är så trevligare att läsa irl av papper än på Internet. Har dessutom fått tillbaka mina senaste Hana Kimi :D kan köpa vidare. Jag och Alice gick skilda vägar i tunnelbanan och det snöade i Danderyd. Tror jag. Antingen så snöade det eller så blåste det bara snö från taken. Iskallt ute, kunde blåsa moln. Underbart!

Brasan slocknar snart och jag har MTV igång. Big lawl. Kollade just allt jag skrivit, det fyller nästan en hel A4. Mycket imponerad av mig själv. Ska försöka ta tag i analyserna som jag borde ha gjort på lovet, skolan börjar på torsdag. Vill inte tillbaka.

angående titeln. SPOTIFY :D

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0