"Elaka vaktjävel!"

En ny uppgift i digitalt skapande. Den är enskild så jag får bestämma hur musiken ska vara till filmsekvensen :D Mina lärare hade lagt över dubbade repliker för skoj skull. Jag hade tänkt scanna en lapp som jag hittade på jobbet, för den är hysteriskt rolig. Jag borde bli klar med några fler skoluppgifter. Jag borde se till att avsluta några texter till Tomb. Det är mycket jag borde göra... Men just nu finns det bara en sak jag vill göra och det är att baka kakor.

Jag tror Ylva läser över min axel. Oh shit.

Edit: Sarah och Ylva sitter och kollar på läskiga klipp från FEAR på youtube och jag kopplade in mina hörlurar. Jag skrek till sen okej? Självklart gör jag det när monsterjäveln hoppar fram från ingenstans.. Inte nog med att jag skriker till, jag rullar stolen bakåt av ren panik :D Vilken adrenalinkick!

Comments
Postat av: Tomb

FEAR som är typ ett av de minst läskiga spelen som finns.

2009-01-26 @ 14:37:20
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0