Hycklande jämmer!

Det har varit en produktiv dag för mig. Ovanligt eftersom det är måndag, jag menar, hur stor chans är det att mina måndagar faktiskt producerar något vettigt? Inte så stor chans som ni tror. Vaknade och klev upp i god tid, så pass god att jag fick ligga i sängen och läsa en stund. Det var väldigt kyligt ute och jag halkade fram på vägen ut till bussen. I skolan blev jag klar med uppgiften på digitalt skapande men jag glömde att replikanpassa musiken. Inte för att det spelar någon roll eftersom filmklippet kommer visas utan replikfilen men det är ändå en sak som jag borde ha tänkt på. Jag har sakta med säkert börjat komma ikapp med försenade uppgifter. Jag tror inte att jag kommer få mitt MVG i Engelska C. Det känns sorgset men jag har inte orken att satsa hårdare. Det är verkligen synd.

På jobbet ställde jag upp allt. Allt. Det enda jag inte kunde ställa upp, snarare ner, var bilderböckerna. De får inte plats i sina lådor längre så det räknas inte. Helt otroligt! Tio minuter tills mitt pass slutar står jag där, ser stolt över mitt kungarike och bara myser. Jag stod och bläddrade suktat i några bakböcker, men beslutar mig för att bara låna fyra nya böcker. Jag har redan tjugo+ hemma... Och det är inte bara bakböcker det är skönlitterärt också.

Min favoritavdelning just nu är E (Undervisning & Pedagogik).

Det här med framtiden då. Är så många saker jag vill göra nu nu nu på en gång. Sen är många saker jag inte hinner men som jag bör just nu. Det finns så mycket att ta i beräkning. "Gör det du vill göra då." Är säkert vad jag skulle få höra... Baw. Var tog du vägen. Satsar på att fixa gymnasiet först, högskoleprovet. Men ajdå, måste bestämma mig innan jag går ut för vad jag ska göra i höst. Ser ni mitt dilemma?

Jag är en hycklare! Mitt rum är 5 på skalan ;_____; HAR INTE TID.

Comments
Postat av: Disa

Du måste inte bestämma dig direkt, du kan ta det lugnt och jobba lite på bibblan i ett halvår. Sen kan du hoppa på en kurs på våren eller nästa höst när du vet vad du vill. (:

Ibland önskar jag att jag hade väntat lite efter gymnasiet, läst strökurser, tagit det lite lugnare. ^^''

2009-02-10 @ 07:34:25
URL: http://ayanami.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0