bakom mina solgalsögon kan jag..

Det har varit en lång men rätt fin dag. Min åsikt om snön har förändrats under dagen men jag kommer att somna med bara positiva tankar om den. För jag uppskattar verkligen riktig kramsnö som knarrar när jag halkar runt på vägen. Blir så mycket trevligare när jag trillar. Skoldagen gick fort förbi med en deadline jag höll, kladd och idé om akademisk uppsats och även en ytterst liten skrivövning inför en uppgift vi får nästa vecka. Min hög av uppgifter reste sig precis 2 centimeter, jag skojar inte. Åt sushi med Andreas och kollade på diverse inredningsprylar och böcker. Mys. Jag måste verkligen se till att läsa alla böcker jag har hemma nu så att jag kan få börja köpa igen, jag lider verkligen.

Sitter bara här vid datorn och känner mig mycket frestad att krypa ner i sängen och sova. På sista tiden har jag börjat lägga mig relativt tidigt och missar allt kul som händer på natten och morgontimmarna, men det känns så otroligt lockande att vakna utvilad för att orka med dagarna.

Skulle det inte kännas skönt att sätta allt på paus, hitta ett tyst hörn någonstans på ett café och lägga upp alla oklara faktorer framför sig. Sitta där, andas, ta itu med en sak i taget tills de är lösta och sen sätta igång igen. Jag orkar inte gnälla. Finns ingen att gnälla för som inte redan hört mitt gnäll. Men när jag satt här, vid min värdelösa skoldator och tog avstånd till Internet, så läste jag Tombs blogg. Jag blev hemskt glad. Såg även att random-quotes visade upp ett av mina citat. Andra dagen i rad! Så jag försökte leta upp min pappas orangea solglasögon, dock misslyckades uppdraget. Får helt enkelt förhöra honom om dess position när resten av huset kommer hem.




Comments
Postat av: Tess

hahah grymt kul med godiset



kika gärna in min blogg en tossig 3 barns mamma med brinnande inrednings intresse

visar inredningsbilder på mitt nybyggda hus kram

2009-02-05 @ 22:28:00
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tomb

Jag tror den där Tess inte läste något alls av det du skrev.. :D

2009-02-06 @ 00:17:29
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0