en sån där vårbörjan

Efter en smärre undersökning som Tomb gjort har jag insett att min attityd på den här bloggen måste förändras. Ord som ’irriterad’, ’projektarbete’ och ’ska’ måste reduceras. Ett första steg kan vara att jag skriver om saker jag gjort och inte ska göra. Jag har till exempel gjort en mycket grovt skriven rapport idag; den kommer att renskrivas imorgon och lämnas in på fredag. Listan på skoluppgifter har uppdaterats, min ansökan för vidare studier har skickats, införskaffat en brevkorg och jag har dessutom nästan kommit på vad det blir för litterär karaktär på min studentskiva (som är på torsdag!).

Spännande, eller inte. Söker efter virus på min externa och sen ska jag läsa en bok tills den är utläst. Har boksamtal imorgon hoppsan! Anansi Boys av Neil Gaiman. Mmm, kommer åtminstone att bli en trevlig läsning.

Så säg god natt och gå.

Comments
Postat av: Emma

Hey, that's a hell of a lot more than I managed today. All I managed to do was fall asleep in the middle of writing my speech. Woke up 5 hours later because I'd rolled my face onto my pen, and it was kind of poking me.



I think I'm entering into my "sleep all the time" phase again...



Anyway, good for you, man :D Productivity = good.

2009-04-14 @ 23:56:06
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0