b'www

Jag är irriterad. Något så enormt irriterande. Sitter i datasalen där mitt projektarbete ska visas upp och väntar på mina tre kamrater i brott. Vi börjar inte än så det är inte dem jag är irriterad på, utan det är alla andra som inte ska vara här inne som får mig att blänga. Låt bli! Gå till datasal två istället. Det här är min diktatur. Jag insåg precis just nu att min skola kommer ha tillgång till min bloggadress så det är mycket möjligt att de kan tänkas gå in och läsa den = läsa det här inlägget. Till och med mina lärare kommer att kunna snoka. Vilken tur att jag inte skriver så privata saker. Blir värre om de upptäcker att jag skippade skolan för att sitta i solen och äta glass, eller drog till Uppsala för att snoka.

Jag vill ha glass något så enorm mycket. Kunde ha vårjackan idag igen även fast det är alldeles grått och mörkt ute.

Men en uppdatering är väll på sin plats?

Som så många andra deltog jag i högskoleprovet och fick en poäng som jag inte är nöjd med, men inte heller alldeles förtvivlad över. Känns dumt att tälta något som jag kan göra om i höst. Den exakta poängen kommer jag få om 3 veckor så till dess är det egentligen bara att ignorera min egen uträkning. Det nationella provet i svenska b var jag klar med på en timme. Vet inte om det är bra eller dåligt, nervöst. Men vi fick skriva på datorer så det gick säkerligen fortare än för handskrivarna. Annars så går skolan rätt bra för mig just nu. Har ett tal att skriva under lovet, fixa två uppgifter i digitalt skapande och sen läsa i boken för engelskan.

Framtiden börjar se ljus ut och livet fortsätter. Som vanligt. Det är vår.

Comments
Postat av: Cat

Tee hee, "dumt att tälta något". D'aww. n__n

2009-04-03 @ 00:00:23
URL: http://caustette.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skrev på en timme och scorade ett MVG så det är nog filbunke!

2009-04-03 @ 16:06:43

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0