R.E.M - and I feel fine

[kolla playlist<3]

Pga. en pålitlig källa köade jag 2h istället för 1h. Fick lite utav en chock när det bara var 20personer före mig i kön. WTH? Till R.E.M. Hur kunde det vara så få? I vilket fall som helst: kom in utan problem, satt en stund på golvet tills jag vågade mig upp och kollade in tröjorna. Gick därifrån med två fabulösa verk av tyg!
#1 och #2. Varav jag inte bestämt mig för vilken jag ska ha på mig till skolan. Äsch! Vilket dilemma a la i-landsproblem.
Träffade trevligt folk. (trevligt folk = lendai, emma, TLN och joho.) Lattemuggen var emot mig! Läckte och spillde och gjorde stunden pinsam och dessutom obekväm. Skit också. Litar på muggar lika mycket som jag gör på skumtomtar från och med idag! Hängde hos trevligt folk tills deras grannar ville ha sina sittplatser, så jag klättrade snällt ner till parketten där jag hörde hemma. Tydligen inte bland alla coola vuxna som drack öl, nej nej! Det var jag alldeles för ung för! Märk hur ironisk jag är, okey? Fuck them. SÅ. Ja. Förbanden var bra. Mycket mycket bra.


R.E.M var fantastiska och AWESOME MED STORT A! :D:D:D:D:D


Värt allt! Bästa födelsedagspresenten på åratal. Fast sen var det jag som valde den.
Lite synd att jag inte fick säga hejdå ordentligt till trevligt folk. Vinkade men syntes inte, liten som jag är. Hahaha.. ha. Nej. Jag är inte liten. Sprang till tunnelbanan (vet ni hur kul det är att springa i sick-sack i folkmassa med klackar? Inte ett dugg!) Trängdes med engelsmän på tåget. Usch, varför fick jag inte armbåga gubben när han körde upp armen i mitt ansikte? Skandal! Orättvisa! Lyssnade på daysleeper otaliga gånger, kompensation för att den inte var live, ända till Mörby där jag blev hämtad. Aaah, skjuts hem är underbart. Ingick i presenten, tydligen..
Sitter här vid seg och totalt värdelös laptop skänkt av skolan. Mackor och PEZ! Upptäckt ett enormt och djupt blåmärke på mitt lår. Jag har ingen aning om hur det kom till? IRCar och bloggar som den snälla flicka jag är. Jag är en awesome människa. Inget flyt i texten. Jag failar min linje :D G'night.

Återkommer med bilder.

p.s It's the end of the world as we know it är kärlek<3333


"I LOOK GREAT!"


Comments
Postat av: Joho

Stek.

2008-09-08 @ 01:26:52
Postat av: Tomb

Sågen var klart bäst.

2008-09-08 @ 02:54:03
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0