This is Halloween~

Höstlovet är här. Skolan hade en spökbolls-turnering, som ingen i min klass deltog i som vanligt. Härligt. Men varm choklad och marshmallows fick jag åtminstone. Stannade 45 minuter, sen drog jag med Sarah till stan för att hämta en bok. "Låt den rätte komma in" (Tänkt läsa den länge men jag har inte haft ork att skaffa den, men nu när filmen är på ingång måste jag läsa den. Bara är så.) När jag hämtade ut boken visade det sig vara en pocket med FUCKING FILMOMSLAGET!!! BAH. Filmomslag på böcker är otroligt fult! Stod att det inte skulle vara det på hemsidan. Tillbaka i Åkersberga på bokaffären fann jag den med orginalomslaget , va fan. 40 kronor dyrare men värt det. Omständig jag är, eller hur? Varför kollade jag inte där innan? Skänkte den fula till Helena som jag stötte på vid bussen. Hon hade Isse med sig. Han pussade mig, skurk. Hundpussar är inte så nice.

Njut av bilderna från min dag på skolan! Särskilt awesome är min dräkt, SPÖKLAKAN FTW. Haft den i alla år på gymnasiet, härligt </3 var tvungen att slutföra traditionen sista året. Nu är cirkeln sluten.  








Comments
Postat av: Emma

haha aw, I'm sorry I missed it. It would have been fun to see everyone in their costumes...



Anyway, looks like you guys had fun :)

2008-10-25 @ 01:44:03
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0