pyrrhussegrar

Vadå slappna av? Du anser att jag inte andas? Stannar upp och bara ser mig omkring?
Precis min åsikt.
Jaha.
Mhm.
Du har fel.
Inte då. Du ser bara inte helheten i situationen och nu får du betala priset!
Jag kommer alltid få betala ett pris, vad är skillnaden?
Du kan inte släppa kontrasterna, eller hur? Du behöver dem. Precis som alla regler och ditt lätt sjuka behov av maktkontroll över, hm, allt?
Inte sant. Jag kan se detaljerna!
Men inte helheten. Totalt olika saker.
Du menar helt olika saker, inte totalt olika saker
Sluta upp med att upprepa allt i tre. Gör något vettigt!
Och att göra mina uppgifter är inte det?
FÖRSENADE UPPGIFTER. Du borde ha gjort dem för länge sen.
"Borde". Fy fan.
Du kan åtminstone bli klar med uppgifterna som inte är försenade ännu, så du inte halkar efter mer. Och sluta skolka! Herregud, du har en framtid. "Du är fortfarande ung, lev livet!"
Aj. Sexton ser jag ut att vara också, fick jag höra av densamme.
Är inte det vad du vill höra?
Kanske jag om femton år, nu är det bara stört. Inte så konstigt att...
Hm? Utveckla.
Nej.
Slipp då.
Som fan.
Sa jag att jag hittade en resedagbok från Edinburgh?
Nej?
Ska skriva av den senare-
EFTER dina uppgifter? Du lovade att göra de två stora och en liten. Så hur långt har du kommit?
Eh. Halva första stora.
Och kom inte med anledningen att du faktiskt röjt upp från golvet och att han inte följt läxan han fick av dig till punkt och pricka!
Tänkte jag inte göra!
...
...
...
OKEY! Jag gjorde det, so what?! Svårt att bryta dåliga vanor.
Som den där?
Kääääääften.
Hrm. Fantastiskt. Sluta upp med det här nu och fortsätt med uppgiften innan jag måste ringa HONOM.
Taskigt. Inte för att han skulle bry sig. Eller för att du ringt honom förut?
Slingra dig inte. Tror du det? För du har problem! Allvarliga.
Inte då. Ska bara käka piller tio dagar; omnomnom!
Skyll dig själv. Hör av dig när du ska börja leva livet. KÄRRING.
Kääääääääften. Jag ska skriva vidare på den.


Tråkigt.

Comments
Postat av: Tomb

Var ett tag sedan jag själv gjorde så där.

2008-10-14 @ 23:26:46
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: joho

Allt blir bra.

2008-10-15 @ 01:10:41

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0