Protége moi

En kuslig kväll! Efter en lång dag i Stockholm med Dominique, lite planerande för vår resa till Tyskland och visit hos henne, hamnade vi i Gamla stan för en spontan spökvandring. Med oss var hennes vän Madde. Tror det var hennes namn. Awesome tjej, jag blev glad av att ha henne där. Klockan 20 började den med ungefär 150 pers och en guide som hade erfarenheten och kunde tala så att alla hörde. I början hördes varenda unge vilket var otroligt störande men det försvann. Undrar varför, haha. Inhyrda skådespelare som var spöken och diverse läskiga pestsmittade! I en trång gränd försökte de grabba tag i fötterna på oss och en liten pojke grinade och skrek. Förlåt men det tyckte jag var hysteriskt roligt. Hm.

Jag var modig som vågade ta tag i den blodiga handen som stack ut från ett galler. Riktigt hårdhänt typ, satt fast ett bra tag. Ingen skrattade med mig utan åt mig. Det förtjänade jag kanske för min dumhet. 2 timmar tog vandringen! Då var vi kanske 40-50 personer kvar. Den var mer rolig än läskig. Som att se en lättsam lagom spännande film på tv en fredagskväll. 100 svenska kronor kostade det. Publicerar länken längre ner ifall någon får lust att gå. Efter den här dagen så sitter jag här, kan inte gå ordentligt för mina ben smärtar och värker, kan inte gå med vänster. Kommer få en skön sovmorgon. Dock blir det till att prova nutella recept igen, fast den här gången ett som jag fått tipsat i förra inlägget från Deliana/SannaV! Spännande! Vet inte om jag orkar göra frosting, omständigt och kladdigt! Jag gillade spökvandringen på det viset att få vara där med trevliga personer och gå på gator och i gränder jag känt till sen flera åt tillbaka. Störde vardagen<3


MIKE THE POET - SPÖKDVANDRING



Intresseklubben, se hit:

  • Nya klubbor i burken<3 34 stycken nu.
  • En ny awesome underbar halsduk har jag också ååååh. Så mjuk! Så stor!  

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0