Grupptryck

På senare tid har personer på bdb erbjudit sig att ge frivilliga namn en beskrivning. Eller ja, något om dem. Inom en snar framtid kommer jag att göra likadant, pga en slags deal, men till dess får ni läsa det här. Ni förstår, jag kom att tänka på en händelse förra året på textkommunikationen. Där vår lärare gav oss ett papper med positiva och negativa ord. Varje ord skulle delas ut bland personer i klassen genom att lägga små lappar i kyvert. Wth!
Letade fram mitt kyvert för en stund sen. Det låg längst ner i en hög av skolböcker under mitt skrivbord. Gjorde en ful excelgraf och fixade i paint, för så skillad är jag.



Fick även tre lappar som säger att "den person som jag står närmast är du." (!) Ah. Kolla! Jag har tre lappar med kommentarer också.

Comments
Postat av: Tomb

De har ju inte ens med "helt åsm"

2008-11-15 @ 04:41:33
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Hannah

Liiiiite fail eller hur?

2008-11-16 @ 00:41:34
URL: http://inkthos.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0