Söndagar

10:00 - Vaknar av alarm på mobilen och tvingar mig upp. Det är en fruktansvärt vacker dag därute. Solen lyser ömt, allt glittrar av frost och nästan snö. Jag borde gå ut och andas in "frisk luft", kanske ta en promenad. Nä. Kan gå ner till tågstationen senare, i mörkret. Hoppas att det lyser lite stjärnor. Jag har sagt "snap!" högt 3 gånger idag. (edit: mycket mer än 3 ggr)

1 gången - vågade kolla mitt Hotmail-konto och the ex hade svarat på mejlet. Fast det gick bra, jag blev förvånad.
2 gången - Hade i för mycket honung i mitt te. Snap.
3 gången - Minns inte men det var säkert totalt onödigt att säga snap högt för.

Hur som helst! Jag hamnade i soffan med duntäcke och min systers box med Ugly Betty. Halvsov mellan te och pizza fram till~

15:00 - Angst. UC-möte. JAG BORDE VARA DÄR.

~18:00 - På väg till tåget. Promenerar. Vackra stjärnor, förutom en stor gul lysande en som jag var osäker på vad det var. Hittar en ensam hund i koppel. Ajdå. Fast jag hittade ägaren också! Pratade lite med Andreas i telefon.

21:20 - Twilight med Sarah. Innan bion började åt vi ramen. Om nom nom.

23:21 - ÅH FAN. "Jag har aldrig varit så här kåt i hela mitt liv." Kul för dig bruden. Jag är kluven till vad jag tyckte om filmen. Den var dålig men också helt okej? Jämfört med boken? Kluven. Fast böcker vinner alltid över film, såere.

~00:59 - Står kvar på min gata en stund och njuter mer av all frost, kylan och stjärnorna. Det var najs. Talar med Andreas på telefonen igen.


Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0