I wandered through fiction to look for the truth

Sjuka, galna människa! Vad är det för fel på dig? Jag får ont av det.

Dagen gick åt till att hjälpa Hanna med att baka muffins och hjälpa Disa flytta ut sängen och skruva ihop en annan inför hennes Uppsala-flytt. När ingen av dem var närvarande roade sig jag och Karin kungligt! Det är kul att låtsats vara astronaut, ni borde prova på det!


Spenderade kvällen hemma hos Oscar. Vi såg på film (Cat Soup, Battle Angel och Paprika), hjälpte honom komma
vidare i Psychonauts och sen fick jag prova Bully. Länge sen det bara var vi två som umgicks. Det var en rolig kväll och jag trivdes enormt mycket! Lustigt hur vi försökte analysera och djupförklara filmerna... men det är sådant vi roar oss med. Vi kom fram till riktigt intressanta hypoteser, eller hur? Awesome.

Nu sitter jag här vid den här tiden och försöker tänka men det går inte. Så länge jag koncentrerar mig på att andas så kommer allt att bli bra, det är jag säker på! När jag lyssnat igenom Transformers Soundtracket tänker jag sova för det här går inte! Hm? Ja. Lyssna på soundtracket! Bra musik<3 Goo goo dolls är kärlek.


Comments
Postat av: Emma

Hmm, är Paprika bra? Har velat se den ^^

2008-08-16 @ 18:22:07
URL: http://facepalm.blogg.se/
Postat av: Hamstur

DEN ÄR AWESOME.

2008-08-16 @ 19:00:17
URL: http://inkthos.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0