Bulldog mansion

Vilken otroligt vacker dag. Hösten har legat i luften, solen har envist stannat kvar uppe i det blå och inga regnmoln så långt ögat kunde nå! Jag har varit glad idag. Ovanligt glad. Skolan började, var där 20 minuter för lite info och busskort. Efter det drog jag, Ylva, Sarah, Emma och Malin till Täby Centrum men vi tappade Malin på vägen, som skulle till sin bror.
Kollade spel! OMNOMNOM! Sen rusade jag iväg efter misslyckanden med bankomaten till min nya favoritfrisör som fixade en awesome lugg på 5 minuter. Yesssss! Hittade till de andra igen. Var inte särskilt svårt.. Efter EB Games, var skulle de gå efter det? Hm! Games. Såklart. Efter det blev det maaaaaat och sen skjutsade Emmas pappa hem oss! yay! Ingen förbannad ersättningsbuss.

Visstfan. Jag fyller 18 idag. Vill tacka alla som har gratulerat mig! Även er jag fått presenter av ;____; TACK!
Titeln syftar på bandet som gjort låten "It's my birthday". Awesome.

And this is what I got ;D

-         R.E.M biljett (som jag fick för flera månader sen)

-         Låda innehållandes: Suicide Club, Noriko's Dinner Table, blandskiva, HK tuggummi, en liten HK figur och #5

-         #1, #5 :D

-         forkbomb

-         Munchkin

-         Kitchen Princess #2

-         Halsband föreställandes en röd ros

-         En teckning föreställandes mig själv (skall laddas upp inom en snar framtid)

-         Killer7 (från mig själv!)

-         Födelsedagskort

-         500:- från min mormor

-         Awesome bildserie: "Hur awesome är Hamstur?"

-         Ett halsband, örhängen och en ring som min mamma fick när hon blev 18

-         Ljusblått plastfat med muffinmönster och likadan bricka

-         Glasyrverktyg

-         Deciliterkanna

-         Nagellack "Tokyo" och "Deep Blue" (wtf?)

-         Kakburkar i tre storlekar

-         Ett nattlinne (wtf once again?)

-         En palestinainspirerad sjal med rosa fluff

-         A piece of Cake av Leila Lindholm

-         Döden och Pingvinen samt Pingvin försvunnen av Andrej Kurkov

-         500:- från min farmor och farfar

-         Paj/kakform i teflon

-         Muffinformar av silikon
-         200:- från min moster och kusiner

-         Choklad - 70 recept att älska

-         Presentkort på Akademibokhandeln

-         Flyttahemifrånboken

-         När Findus var liten och försvann av Sven Nordqvist

-         Tygbrosch föreställandes en prinsesskrona


Det var nog allt! Kan i vilket fall som helst inte komma på vad jag isåfall har missat. ILOL! Imorgon ska jag göra vuxensaker.

Comments
Postat av: Tomb

Det var inte lite stuff det där!

2008-08-26 @ 03:52:04
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Cat

Lots and lots of stuff. Happy Ink?

2008-08-26 @ 18:32:18
URL: http://caustette.blogg.se/
Postat av: Hamstur

Very happi Ink ..



Alla sa att jag inte skulle få något pga. konsertbiljetten men jaha? Se där ja. Ovanligt mycket faktiskt! WTH O
_O;

2008-08-26 @ 23:19:33
URL: http://inkthos.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0